Zavolejte nám (Po-Pá 9-14)

Nejčastější dotazy

Vytvořili jsme pro vás soubor nejčastějších otázek, na které naleznete odpovědi níže.

 

1. Mohu si koupit zboží z e-shopu v sídle Vaší firmy nebo v kamenném obchodě?

POZOR! Nově jsme otevřeli výdejní místo přímo u našeho skladu ve Šternberku. Vyzvedněte si vaši objednávku přímo u nás a ušetřete na poštovném.

Nejste z Prahy? Nevadí. Osobně si můžete zboží vyzvednout také na pobočkách sítě Zásilkovny, PPL a Balíkovny České pošty, které jsou rozmístěny po celé republice.

 

2. Za jak dlouho mi objednané zboží odešlete?

U každého zboží je uvedena dostupnost a předpokládaný datum doručení k vám. Zboží, které je s dostupností Ihned k odeslání a Skladem, odesíláme nejpozději během 1-2 pracovních dní po objednání.

 

3. Jaká je cena za zaslání balíku v České republice?

Aktuální možnosti a ceny dopravy najdete podrobně uvedené na této stránce.

 

4. Jaká je cena za zaslání balíku na Slovensko?

Aktuální možnosti a ceny dopravy na Slovensko najdete podrobně uvedené zde.

 

5. Jak můžu za zboží zaplatit?

Platbu můžete uskutečnit těmito způsoby:

- platba kartou online - nejrychlejší a zcela bezpečný způsob platby

- dobírka - zboží zaplatíte přímo řidiči při převzetí zásilky hotově nebo kartou

- platba předem na účet (zákazníci ze Slovenska platí na účet, který bude zaslán v potvrzovacím e-mailu). Zboží odesíláme po připsání platby na náš účet

 

6. Lze objednávku dodatečně upravit?

Ano je to možné, dokud objednávka ještě nebyla vyexpedována. Požadovanou změnu, prosím, napište prostřednictvím e-mailu objednavky@perfektnipradlo.cz (uveďte číslo objednávky a požadovanou změnu).

Podrobnější informace o změnách objednávky najdete zde.

 

7. Co když si objednám zboží, které mi nebude sedět?

Žádný strach. Abyste měli dostatek času na vyzkoušení a rozmyšlení, rozšířili jsme dobu pro vrácení nebo výměnu zboží na 30 dní od převzetí zboží. Více informací, jak postupovat v případě vrácení nebo výměny zboží, naleznete zde.

 

8. Dá se zakoupené zboží vrátit?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od data převzetí zboží. Nyní jsme dobu prodloužili dokonce na 30 dní. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některém z výdejních míst.

Při nákupu jako podnikatelský subjekt (rozhoduje uvedení IČ na faktuře), odstoupit od smlouvy nelze.

Všechny informace ohledně vrácení zboží najdete zde.

Vrácené zboží rozhodně nezasílejte na dobírku - zásilky na dobírku nebudou přijaty! Děkujeme za pochopení.

 

9. Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. Pokud jste platili kartou, platba vám bude vrácena zpět stejným způsobem. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího. Vracení peněz poštovní poukázkou není z technických důvodů možné.

 

10. Jaká je provozní doba Vašeho zákaznického centra?

Jsme Vám k dispozici každý pracovní den od 9.00 do 14.00 hod. Pokud se k nám nedovoláte, napište prosím na e-mail objednavky@perfektnipradlo.cz Váš dotaz a telefonní číslo. Obratem Vám zavoláme sami. Děkujeme za pochopení!

 

11. Mohu odeslat objednávku bez registrace?

Ano, v našem e-shopu NENÍ nutná registrace k objednání zboží, ale registrací v našem e-shopu získáte další výhody.

 

12. Chci reklamovat zboží, jak to mám udělat?

V případě reklamace kvůli výrobní vadě pošlete zboží zpět společně s kopií faktury a k zásilce popište závadu. Můžete také využít reklamační formulář, který najdete zde. Budeme se snažit Vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Pamatujte však prosím, že nejsme výrobce zboží, ale prodejce. Každou reklamaci musíme řešit přímo s výrobcem, čímž se doba reklamace může prodloužit. Nikdy však nepřesáhne 30 dnů daných zákonem.