Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte nebo sepište s dopravcem tzv. škodní list. Informace co dělat, když zásilka dojde poškozená, najdete na stránkách přepravce Zásilkovna, PPL a Česká pošta.
Pokud byla zásilka v pořádku, ale zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, obratem nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu objednavky@perfektnipradlo.cz (uveďte číslo objednávky, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe) a my Vám následně poradíme, jak dále postupovat. Případné barevné odchylky od vyobrazení nejsou důvodem k reklamaci, pokud Vám barva nevyhovuje, máte možnost odstoupení od smlouvy.
Pokud chcete vrátit nebo vyměnit zboží ve 30denní lhůtě bez udání důvodu, informace naleznete zde.
Formulář pro vrácení zboží - ke stažení.
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a formulář pro vrácení zboží - ke stažení zde.
V případě oprávněné reklamace Vám peníze za reklamované zboží zašleme na Vámi udaný účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Náklady na dopravu při reklamaci zboží hradíme my, ale pouze při využití reklamačního asistenta od zásilkovny. Pro získání reklamačního asistenta nás prosím kontaktujte emailem: objednavky@perfektnipradlo.cz.
Pokud nám bude výrobcem sděleno, že je zboží neopravitelné, bude reklamace vyřízena přednostně výměnou za nový kus. V případě že stejný kus není k dispozici a není dohodnuto alternativní zboží (např. jiná barva), bude reklamace dořešena vrácením peněz.
Seznamte se také s reklamačním řádem, který je součástí našich Obchodních podmínek.
Formulář pro vrácení zboží - ke stažení.