Zavolejte nám (Po-Pá 9-14)

Výměna a vrácení zboží

Na této stránce naleznete informace, jak postupovat, když vám zakoupené zboží nesedí nebo pro vás není prostě to pravé a chcete jej vrátit či vyměnit.

Jak mohu zboží vrátit či vyměnit?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů, která začíná běžet následující den po převzetí zboží spotřebitelem - u nás je tato lhůta prodloužena až do 30 dnů od převzetí zboží.
Rozhodnete-li se využít tohoto práva, je nutné nám ve stanovené lhůtě odeslat vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy spolu se zakoupeným zboží na adresu:

Sempra fashion s.r.o.
Nádražní 1705/48
785 01 Šternberk

Zboží můžete vrátit přes Českou Poštu, PPL, osobně, ale i Zásilkovnou - u té však máme špatné zkušenosti s doručením přímo na adresu, zásilky nechávají uložené ve výdejních místech na Praze 8 a může se tak stát, že nebude zásilka převzata a tím pádem se vám vrátí.

Pokud ale zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení ani na výměnu zboží vám nevzniká.

Vracené zboží uveďte prosím do původního stavu (v originálním obalu, s neporušenými visačkami a samozřejmě nenošené) a dobře ho zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
U spodního prádla je nutné dodržet hygienická opatření při zkoušení - prádlo se zkouší vždy na vlastní spodní prádlo, nikdy ne na holé tělo.  Nejsou-li stanovené hygienické podmínky dodrženy, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.

Upozorňujeme, že na výměnu zboží není žádný právní nárok a tudíž si vyhrazujeme právo jednotlivé případy posuzovat individuálně a případně požadavek na výměnu zboží bez udání důvodu zamítnout.

  • Dodržení 30 denní lhůty

    Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odesláno Odstoupení od smlouvy (a to i e-mailem). Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.

    V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží směrem k prodávajícímu.

  • Jaké dokumenty přiložit?

    K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
    Nejlepší možností je zaslat vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a případně kopii nákupního dokladu, který byl přiložen k zásilce.

  • Jaké budou náklady?

    Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.

    V případě vrácení, nevyzvednutí celé objednávky a nebo vrácení větší části objednávky, kdy zůstatková cena zboží ponechaného zákazníkem  bude nižší než 999,- bude zákazníkovi účtován poplatek 69,- za náklady prodávajícímu s tím spojené. Kupující má dopravu zdarma v případě výměny nebo reklamace zboží.

                        

    • Cena nového zboží je stejná - v tomto případě při převzetí nové zásilky neplatíte dopravu.
    • Cena nového zboží je vyšší - platíte rozdíl v ceně.
    • Cena nového zboží je nižší - od ceny vráceného zboží odečteme cenu nového zboží, vzniklý přeplatek vám zašleme zpět na účet a při převzetí nového balíčku neplatíte již nic. V případě, že by po odečtení výše uvedeného vznikl nedoplatek, bude vám tento doúčtován.

Na nově vybrané zboží si udělejte novou objednávku, a do poznámky k objednávce prosím napište, že se jedná o výměnu, ideálně také s číslem původní objednávky.

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy např.

  • u dodávky zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • u dodávky zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. nalepovací podprsenky, punčochy, punčochové kalhoty, ponožky apod.)

V případě sortimentu intimního charakteru, jakým je např. spodní prádlo, zboží nesmí být nikterak užíváno. Spotřebitel má právo si zboží vyzkoušet s tím, že dodrží základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení - zkoušet pouze přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě kalhotek, plavek a podobného sortimentu). Nedodrží-li se stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.

Potřebujete jen jinou velikost?

Pokud si přejete jinou velikost či barvu, není nic jednoduššího než si vytvořit na www.perfektnipradlo.cz novou objednávku s poznámkou o vrácení původního zboží spolu s číslem předešlé objednávky. V případě, že zboží s požadovanými parametry na e-shopu nenajdete, nemáme jej již bohužel k dispozici.

Nevyhovující zboží můžete do 30 dnů vrátit bez udání důvodu - viz Odstoupení od smlouvy.

TIP: Pokud se nemůžete rozhodnout mezi dvěma velikostmi, neváhejte a objednejte si na zkoušku klidně obě dvě. Tu, která vám nebude sedět, můžete do 30 dnů vrátit.