Storno objednávky a změnu adresy můžete provést, pokud objednávka ještě nebyla vyexpedována, prostřednictvím e-mailu objednavky@perfektnipradlo.cz (uveďte prosím číslo objednávky a požadovanou změnu). U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření objednávky nové.
Nejjednodušším způsobem, jak přidat do objednávky nové zboží, je udělat si objednávku novou a poté e-mailem na objednavky@perfektnipradlo.cz požádat o sloučení objednávek dohromady (abyste neplatili 2x poštovné). Zároveň můžete také požádat o storno položky z původní objednávky - lze provést pouze, pokud objednávka ještě nebyla vyexpedována.
Nabízíme platbu kartou, platbu převodem na účet i platbu na dobírku. Při změně platby na platbu na dobírku Vám bude celková částka objednávky navýšena o doběrečné.
Změnit způsob dopravy lze prostřednictvím e-mailu objednavky@perfektnipradlo.cz, pokud objednávka ještě nebyla vyexpedována. Částka za dopravu Vám bude změněna dle nově zvoleného způsobu dopravy.
Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu objednavky@perfektnipradlo.cz, rádi Vám poradíme.