Při dodání si pečlivě překontrolujte spolu s dopravcem stav zásilky (neporušenost pásky, příp. poškození krabice), v případě, že je zásilka neúplná nebo poškozená, zásilku byste neměli přebírat. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vybrané přepravy.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník České pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté nám také neprodleně oznamte podrobnosti prostřednictvím e-mailu objednavky@perfektnipradlo.cz (uveďte číslo objednávky, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Nejpozději během následujícího pracovního dne se s Vámi spojíme s informacemi o dalším postupu.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí na zákaznické lince společnosti PPL, tel. 225 331 500. Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se dle přepravních podmínek společnsti zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.
Pokud jste si zboží vyzvedli osobně, vždy si důkladně překontrolujte zásilku při převzetí. Pokud později přesto zjistíte, že zboží je mechanicky poškozené, kontaktujte obratem Zákaznickou linku společnosti Zásilkovna na tel. +420 216 216 516. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité - po použití nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodu zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně výplní.
Pokud byla zásilka v pořádku, ale zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, obratem nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu objednavky@perfektnipradlo.cz (uveďte číslo objednávky, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe) a my Vám následně poradíme, jak dále postupovat.