Volejte 724 395 339

Stylomat.czStylomat.cz

FAQ

Abychom Vám co nejvíce ulehčili nakupovaní, připravili jsme pro Vás odpovědi na několik základních otázek, které by Vás mohly zajímat. Otázky jsme roztřídili do pěti základních přehledných kategorií. Pokud přesto odpověď na Vaše otázky nenaleznete, neváhejte nás kontaktovat.

 

 

 

 

 

 

 


 

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY, REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

  • Mohu svoji objednávku bezplatně zrušit nebo změnit?

Pokud zásilka s vámi objednaným zbožím ještě nebyla odeslána, potom samozřejmě můžete. Stačí kontaktovat náš zákaznický servis na e-mailové adrese objednavky@stylomat.cz nebo na telefonním čísle 724 395 339 a náš pracovník s Vámi Váš požadavek vyřeší.

POZOR: nepřevzetí již zaslané zásilky neznamená zrušení objednávky. V tomto případě se jedná o porušení kupní smlouvy a můžeme požadovat úhradu nákladů spojených s marným zasláním zásilky.

 

  • Omylem jsem si objednala jinou velikost nebo mi daná velikost nesedí, mohu zboží vyměnit za jinou velikost?

Ano, do 14 dnů od převzetí objednávky můžete. Pokud máme vámi požadovanou velikost skladem, můžeme Vám zboží vyměnit. Více k postupu při vracení zboží naleznete ZDE.

 

  • Jestliže zjistím, že mi oblečení z jakéhokoliv důvodu nesedí. Lze ho vrátit?

Samozřejmě ano. Po převzetí zboží máte ze zákona 14 dní na jeho vrácení bez udání důvodu. Podmínkou je, že zboží musí být nepoužité. Více k postupu při vracení zboží naleznete ZDE.

 

  • Mohu reklamované zboží zaslat na dobírku?

Ne, reklamované zboží posílané na dobírku nebude přijato, balíček musíte poslat doporučeně. Více k postupu při reklamaci zboží naleznete ZDE.

 

DORUČENÍ A DORUČOVACÍ DOBA

 

  • Jaké způsoby dopravy mohu zvolit?

Můžete zvolit následující možnosti dopravy a to PPL, GLS, Českou poštu a výdejní místa Zasilkovna.cz. Více k možnostem a cenám dopravy naleznete zde.

 

  • Jaká je standardní lhůta doručení?

Pokud se nevyskytne žádný problém při expedici zboží od dodavatele, je lhůta doručení objednávky 3-7 pracovních dní.

 

  • Ani do sedmi pracovních dnů mi nepřišel balíček s mou objednávkou, mám ještě čekat?

Pokud máte jakékoliv pochybnosti nebo nejistoty ohledně doručení Vašeho balíčku, zkuste se informovat na našem zákaznickém servisu e-mailem na adresu objednavky@stylomat.cz nebo na telefonním čísle 724 395 339.

 

  • Doručujete i na Slovensko? A jestli ano, tak za jakých finančních podmínek?

Ano, v rámci zkvalitňování našich služeb jsme rozšířili náš trh i na Slovenskou republiku.  Zboží na Slovensko zasíláme dopravcem GLS.

 

PROVOZOVATEL A FORMÁLNÍ STRÁNKA E-SHOPU

 

  • Dorazil mi na poštu balíček a jako odesílatel je uvedena firma EUSOFT s.r.o.  Jedná se o balíček ze STYLOMATU?

Ano jedná. Provozovatelem tohoto internetového obchodu je firma EUSOFT s.r.o.

 

  • Vyskytl se technický problém na Vašich stránkách. Koho mohu kontaktovat?

V takovýchto případech neváhejte a kontaktujte nás na email objednavky@stylomat.cz nebo telefonicky na telefonním čísle 724 395 339.

 

VÝDEJNÍ MÍSTO

 

  • Mohu si vyzvednout svoji objednávku osobně?

Ano, můžete, ale nyní již pouze po předchozí telefonní domluvě. Výdejní místo se nachází v Praze nedaleko stanice metra Kobylisy.

Adresa: EUSOFT s.r.o., Písečná 13, 18200 Praha 8

Otevírací doba: Po-Pá od 9:00 do 14:00 hodin. Jelikož se nejedná o klasickou prodejnu, prosím dejte předem vědět alespoň orientačně, kdy se pro zboží zastavíte.

 

Dále si také můžete nechat zásilku zaslat na některé z 300 výdejních míst sítě Zasilkovna.cz

 

NÁKUP, SORTIMENT A VÝBĚR ZBOŽÍ

 

  • Jak zjistím, že moje objednávka byla přijata?

Přijde Vám informační e-mail na adresu, kterou jste uvedli při registraci.

 

  • Mám k dispozici slevový voucher do Vašeho obchodu. Jak ho mohu uplatnit?

Slevový voucher (kupon) vložte do příslušného pole v objednávce. Pokud se vám nedaří ho vložit, poté ho napište do poznámky.

V nákupu se slevovým voucherem Vám pomůže toto video.

 

  • Vybral/a jsem si zboží, ale není skladem moje velikost, bude někdy skladem?

Je to možné, avšak nemusí se tak stát. Ohledně dostupnosti nás kontaktujte na emailu objednavky@stylomat.cz.

 

  • Vybral/a jsem si zboží, ale není u něj upřesněná velikost, co mohu dělat?

V takovém případě je chyba na naší straně a pravděpodobně o ní nevíme, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a náš pracovník Vám poskytne potřebné informace.

 

  • Vybrala jsem si zboží, ale při vložení do košíku nemám možnost vybrat si velikost – automaticky se mi zobrazuje jedna daná, můžu si nějak koupit svoji?

Bohužel nemůžete, skladem je jen ta jedna konkrétní velikost.

 

  • U oblečení, které jsem si vybral/a je uvedena půlená velikost – S/M, M/L… Co to znamená?

Půlená velikost znamená, že dané zboží se velikostně pohybuje mezi standartním číslováním, to znamená, že jeho rozměry se pohybují mezi danými velikostmi. V případě, že u zboží nejsou určené přímo míry, požádejte o ně na našem zákaznickém servisu na emailu objednavky@stylomat.cz.

 

  • Můžu se nějak informovat na přesné rozměry oděvů, které nabízíte?

Ano, určitě můžete, pokud se chcete informovat na přesné rozměry vybraného zboží, kontaktujte náš zákaznický servis, buďte však shovívaví, pokud Vám nebudeme moci informace poskytnout, ne u všeho zboží je máme k dispozici.

 

  • Vybral/a jsem si zboží, jen bych jej chtěl/a v jiné barvě, je to možné?

Zkuste se podívat do naší nabídky, u některého zboží nabízíme barevné varianty jako samostatný produkt, je možné, že jste si jiné barvy jen nevšimli. V opačném případě bohužel nemáme momentálně jiné barvy skladem.

 

  • V nedávné době jsem si vybral/a zboží, které jsem si teď chtěl/a koupit a ono zmizelo, co se stalo?

Dané zboží bylo pravděpodobně dočasně vyprodáno nebo jsme jej přestali nabízet. V případě, že se pouze vyprodalo, je velmi pravděpodobné, že se do naší nabídky brzy vrátí. Sledujte tedy náš web.

 

  • Nevyznám se ve velikostech, kde se mohu poradit?

V rámci zkvalitňování našich služeb jsme si pro Vás připravili přehledné tabulky velikostí, zkuste se poradit s nimi – ZDE. Pokud i tak nevíte jakou velikost si vybrat, volejte naši zákaznickou linku, rádi vám poradíme!

 

  • Jak správně pečovat o zakoupené zboží, aby vám co nejdéle vydrželo krásné?

O oblečení, obuv i o kabelky je potřeba správně pečovat, abyste si jich mohli užívat co nejdéle. Níže vám nabízíme informace o vhodné péči o zakoupené zboží.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.